Visual
Terug

Per 1 januari 2025 stoppen Jas en Lenie de Bruin vanwege het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd met het beheer van ons verenigingsgebouw “De Oude School”...

Beheerder ‘Oude School’ voor 16 uur per week.
(ook parttimers worden uitgenodigd, om deze functie met 2 personen te delen)

Als beheerder ben je mede het gezicht van onze gemeente. Gastvrijheid is je dan ook op het lijf geschreven. Wij bieden een interessante, zelfstandige functie met veel vrijheid en ruimte om vorm te geven aan het gebruik en de exploitatie van de Oude School. De Oude School wordt gebruikt voor diverse kerkelijke activiteiten en intensief verhuurt voor verschillende activiteiten.

De te maken uren zijn afhankelijk van de kerkelijke activiteiten en verhuur van De Oude School.

Tijdens het winterwerk vraagt het jeugdwerk, de vergaderingen, e.d. gemiddeld 18 uur per week. In de lente en zomer is dit gemiddeld 6 uur per week. Meestal in de avond en verspreid over alle dagen van de week. Daarbij komen de uren afhankelijk van de verhuur van De Oude School voor begrafenissen, condoleances, verjaardagen, e.d.

De functie van beheerder is in de eerste plaats een coördinerende functie.

De belangrijkste taken kunnen beschreven worden als:

  • Je draagt de verantwoordelijkheid voor de exploitatie van de keuken en het buffet
  • Je beheert de agenda en maakt afspraken met huurders en/of gebruikers van de diverse zalen van het gebouw
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratie van de verhuur van het gebouw en inkoop ten behoeve van de exploitatie
  • De beheerder is het eerste aanspreekpunt voor kerkleden, jeugdclubs, ouderenmiddagen, trouw- en rouwdiensten en huurders betreffende het gebruik van de Oude School.
  • Je hebt een vriendelijke doch doortastende wijze van optreden en bent vaardig in het omgaan met bezoekers.
  • Je stuurt de groep vrijwilligers aan die helpen bij rouwdiensten, condoleances en bijzondere kerkelijke acties.
  • De beheerder zorgt dat de inrichting van de Oude School wordt gereedgemaakt en afgestemd op de behoeften van de eigen kerkelijke activiteiten en huurders.
  • De beheerder beheert de voorraad van gebruiksgoederen in de kerk (koffie, thee, schoonmaakartikelen, etc.) en zorgt dat deze tijdig worden aangevuld.
  • De beheerder functioneert onder verantwoordelijkheid van de kerkrentmeesters

Wat vragen wij?

  • Je woont in de omgeving van de Oude School en bent kerkelijk meelevend in de Hervormde Gemeente van Giessen-Oudekerk en Peursum.
  • Je hebt een zelfstandig werk- en denkniveau en bij voorkeur enige relevante ervaring.
  • Je bent een innemende persoonlijkheid die goed met mensen kan omgaan.
  • Gastvrijheid en organisatievermogen zijn belangrijke eigenschappen van jou.
  • Je kan omgaan met de vele vrijwilligers;
  • Je bent in het bezit van het diploma Bedrijfshulpverlening (BHV) en/of EHBO of hebt de bereidheid om een cursus te volgen.
  • Je bent in het bezit van een VOG;

Wat bieden wij?

Ons voornemen is om eerst een jaarcontract aan te gaan met uitzicht op een vaste aanstelling.

Salariëring conform de arbeidsvoorwaardenregeling ‘Kerkelijk Werkers Protestantse Kerk Nederland’. Dit betekent o.a. dat je pensioen opbouwt en dat je naast het salaris recht hebt op vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.

Solliciteren

Heb je belangstelling voor deze functie of wil je meer weten over de inhoud van de functie neem dan contact op met Riens van Dijk van het College van Kerkrentmeesters (M 06-33683832) of stuur een email naar kerkrentmeesters@hggop.nl

Het College van Kerkrentmeesters