Op 11 februari (2e dienst) is er weer kidspraise met als thema: Op weg naar Pasen. De uitnodiging voor dit muzikale feestje heb je misschien al gekregen. Heb je hem niet? Dan vind je alle informatie en de uitnodiging hier op de website.
De 11e ga je eerst gewoon naar de tweede dienst en op het moment dat normaal de zondagsschool begint, gaan we naar De Oude School. Daar mag je na de kerkdienst worden opgehaald. We collecteren voor het jaarproject: Inloophuis De Hoop. Aleida Oskam komt daar ook over vertellen. Jij bent er toch ook bij? Neem gerust iemand mee, want dan is het feest alleen maar groter!

